پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 | ساعت 02:50

شناخت نوع پوست برای انتخاب بهترین صابون

1402/12/21 (0)
اشتراک گذاری در شبکه های

شناخت انواع پوست

 

پوست خشک

خشکی پوست یک مشکل رایج است و زمانی اتفاق می‌افتد که رطوبت و روغن‌های ضروری پوست از بین می‌روند یا کاهش می‌یابند. پوست خشک می‌تواند قرمز یا پوسته پوسته شود، خارش داشته باشد یا حتی دردناک باشد. عوامل محیطی مانند هوای سرد یا خشک می‌توانند باعث خشکی شوند.

اگر پوست شما احساس تنگی و خشکی می‌کند و ممکن است به سرعت ترک بخورد، ممکن است پوست شما خشک باشد. پوست خشک نیازمند مواد مرطوب‌کننده و آب‌رسان است.

یکی از بهترین صابون هاب برای پوست خشک صابون بهداشتی آلوئه ورا شرکت شکوه است این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا با خلوص ۹۹ درصد همراه با موم عسل در فرمولاسیون جهت افزایش جذب رطوبت پوست٬ التیام بخش خراشیدگی ها و ترمیم کننده پوست که جزو خواص آلوئه ورا است برای پوست های خشک ساخته شده تا با یک محصول خوب نیاز های خود را برآورده کنید .

 


 

پوست چرب


پوست چرب معمولاً دارای چربی زیاد می‌باشد. ممکن است روی پوست چرب لکه‌های چربی دیده شود و باعث براق بودن پوست شود.

مشخصه‌ی پوست چرب وجود منافذ بزرگ و پوستی درخشنده و ضخیم می‌باشد. در این وضعیت روغن بیش از حد تولید شده و بنابراین مشکل آبرسانی به پوست نیست بلکه معمولاً بروز دانه‌های سرسیاه و جوش دردسرساز هستند. افراد مبتلا به پوست چرب برای کاهش میزان درخشش پوست خود در طول روز مشکل دارند و معمولاً احساس می‌کنند که باید صورت خود را بطور مکرر بشویند. پوست چرب می‌تواند در اثر تغییرات هورمونی، لوازم آرایشی، ژنتیک، رژیم غذایی یا مصرف برخی داروها ایجاد شود. یکی از مزایای این نوع پوست این است که به دلیل وجود رطوبت اضافه و در نتیجه آبرسانی مناسب به پوست و بروز چین و چروک و اثرات پیری روی آن مشاهده می‌شود.

 

 

پوست ترکیبی یا مختلط

 

پوست مختلط ترکیبی از پوست خشک و چرب است، به طوری که بخش‌های مختلفی از پوست مثل بینی یا پیشانی چرب باشند و بخش های مختلف دیگری مثل گونه ها خشک باشند.

این نوع پوست ها نیاز به صابون آرایشی و بهداشتی حاوی روغن شترمرغ شرکت شکوه را دارند که خاصیت التیام بخش خراشیدگی ها و ترمیم کننده پوست را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

 

 

 پوست حساس

پوستهای حساس با علائم متنوعی همراه است. این علائم می‌توانند شامل قرمزی، خارش، سوزش و ترشحات زیاد از پوست باشند. در برخی موارد، پوست ممکن است آسیب‌پذیرتر شود و به سرعت به عوامل خارجی واکنش نشان دهد. پوست حساس به عوامل محیطی مختلف و محصولات شیمیایی واکنش‌های منفی نشان می‌دهد. مثلا نور خورشید یا حرارت و یا سردی هوا باعث التهاب یا حساسیت پوست شود. پوست حساس ممکن است نسبت به محصولات پوستی مختلف هم حساس باشد.

از این رو شرکت شکوه محصول با کیفیتی صابون آرایشی و بهداشتی زیتون را برای این نوع پوست ها پیشنهاد می دهد،صابون روغن زیتون حاوی درصد بالایی روغن زیتون فرا بکر یا تصفیه شده با خلوص بالا در فرمولاسیون می باشد که به دلیل داشتن ویتامین E که از خواص زیتون می باشد٬ باعث افزایش نرمی و لطافت پوست٬ کاهش چروک های پوستی و در حقیقت به تاخیر انداختن پیری پوست می گردد

 

 

شناخت نوع پوست نکته بسیار مهمی برای انتخاب محصولات بهداشتی و مراقبتی صحیح است. مراجعه به یک پزشک پوست و متخصص زیبایی می‌تواند در تشخیص دقیق و انتخاب محصولات مناسب برای پوست شما کمک کند.

 

پیشنهاد میکنم شمایی که به سلامتی پوست خود اهمیت میدهید، از دسته محصولات مراقبت از پوست شکوه دیدن فرمایید.

فرم دیدگاه کاربران
  • نام و نام خانوادگی
  • توضیحات:
  • کدامنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....