پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 | ساعت 23:47

بازدید نمایندگان شرکت اسپوتا و هیرکان پخش در اولین روز نمایشگاه ایران بیوتی و کلین از غرفه حباب کف توس

1403/01/30 (0)
اشتراک گذاری در شبکه های

در اولین روز از نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی و کلین، آقای رضایی نماینده شرکت‌ اسپوتا و آقای کیان نژاد نماینده شرکت هیرکان پخش به غرفه حباب کف توس مراجعه کرده و از نزدیک با محصولات و خدمات ارائه شده آشنا شدند. با حضور در این نمایشگاه، این شرکت‌ها به معرفی و ارائه محصولات خود در زمینه دارو، مکمل های دارویی، محصولات بهداشتی و آرایشی پرداختند. این بازدید فرصتی برای برقراری ارتباطات تجاری و آشنایی بیشتر با محصولات ارائه شده توسط این شرکت‌ها بود.

 





شرکت پخش سراسری دارو - شفا پخش هیرکان (با نام تجاری پخش هیرکان) به عنوان نخستین پخش دارویی با مرکزیت ستادی شمال ایران (گلستان، مازندران و گیلان) عملاً از مرداد ماه ۱۳۹۷ تا کنون، با تکیه بر دانش فنی و پتانسیل کارکنان متعهد و متخصص، فعالیت خود را در زمینه توزیع سراسری دارو، مکمل های دارویی و بهداشتی – آرایشی در قالب شرکت سهامی خاص آغاز و به عنوان یکی از اولین شرکت های پخش خصوصی میباشد.





شرکت اسپوتا شیمی بیش از ۲ دهه است که به عنوان یک شرکت تولیدی و بازرگانی مشغول به فعالیت می باشد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز کرده و در زمینه ی ارائه ی بهترین خدمات تجاری به تجار خارجی، تجار ایرانی، بازرگانان و تولید کنندگان و غیره… در سطح ملی و بین المللی توانسته به خوبی نقش خود را ایفا کنند و همواره با ارائه ی بهترین خدمات توانسته اند رضایت مشتری را جلب کنند‌.



 



 



 

فرم دیدگاه کاربران
  • نام و نام خانوادگی
  • توضیحات:
  • کدامنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....