جمعه 7 اردیبهشت 1403 | ساعت 10:45

حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در جمع کارکنان شکوه

1400/01/07 (0)
اشتراک گذاری در شبکه های

همزمان با آخرین روز هفته کار و کارگر

در این بازدید، مدیرعامل شکوه -که در سال 1399 به عنوان کارآفرین برتر استان انتخاب شده بود- ضمن تشریح مسائل و مشکلات اصلی تولید در صنعت شوینده، «کارآفرینی و توسعه اشتغال» را مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان و تنها دلیل مداومت تولید دانست. وی افزود: شرکت حباب کف توس که در سال 1399 نسبت به 1398 بیش از 20 درصد افزایش اشتغال داشته است- بزرگترین تولیدکننده صابون جامد کشور بوده و سالهاست صادرکننده نمونه استان می باشد.

حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در جمع کارکنان شکوه آقای دکتر پناه در جمع کارکنان حباب کف توس حاضر و ضمن تبریک روز کار و کارگر، از نزدیک با فرایند تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شکوه آشنا شد.

دکتر نیشابوری ضمن اعلام این موضوع که محصولات برند شکوه به کشورهای افغانستان، عراق، ارمنستان، ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، پاکستان و قرقیزستان صادر می‌شود، گفت: برای حفظ اشتغال موجود، جلوگیری از خام‌فروشی و صادرات مواد اولیه صنعت شوینده در کشور و استان ضروری است.

مدیرکل کار استان ضمن قدردانی از کارآفرینی و اشتغال ایجادشده در حباب کف توس، آمادگی اداره کل کار بویژه مدیریت کارآفرینی واشتغال آن را برای رفع مشکلات در این حوزه اعلام نمود.

فرم دیدگاه کاربران
  • نام و نام خانوادگی
  • توضیحات:
  • کدامنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....