جمعه 27 مهر 1403 | ساعت 08:30

صابون لیفت ابرو چیست؟انواع آن و طرز استفاده آن

1403/03/26 (0)
اشتراک گذاری در شبکه های

 

صابون ابرو چیست؟

 

 سازگاری با این ترند ممکن است  برای افرادی که ابروهای کم پشت و کوتاهی دارند سخت و غیر ممکن به نظر برسد. به همین خاطر است که روش‌های میکرو بیلدینگ، فیبروز، لیفت و لمینت ابرو و ... طرفداران بسیاری دارند. این ترفندهای آرایشگری، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید ابروهای پر و کشیده داشته باشید. اما راهکارهای به صرفه‌تر و راحت‌تری  نیز برای همگام شدن با این ترند زیبایی جذاب وجود دارد. اگر به دنبال چنین راهکاری هستید، استفاده از صابون ابرو می‌تواند یکی از کاربردی‌ترین ترفندها برای شما باشد.

امروزه با توجه به ترندهای صنعت مد، داشتن ابروهایی پهن و مرتب، یکی از ملاک‌های زیبایی به شمار می‌آید. به همین خاطر است که تولید کنندگان محصولات زیبایی، مدام در حال طراحی و تولید محصولاتی هستند که بتوانند به شما برای داشتن ابروهایی پر و جذاب کمک کنند. صابون ابرو را می‌توان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات زیبایی در این زمینه معرف کرد.

صابون ابرو که گاهی نام آن را به عنوان صابون لیفت هم می‌شنویم، چیزی فراتر از نوعی محصول زیبایی معمولی است. صابون ابرو به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ابروهایی لیفت شده، مرتب و پر داشته باشید.

 

 

مشتقات صابون ابرو را بشناسید

 

موم طبیعی

وجود موم طبیعی در صابون ابرو، به آن خاصیت چسبندگی ملایمی می‌دهد و به حفظ حالت ابروها و لیفت آنها کمک می‌کند. همچنین موم طبیعی حاوی مواد مغذی است و  می‌تواند باعث تقویت تارهای ابروی شما نیز بشود و از ریزش آن جلوگیری نماید.

 

گلیسرین

گلیسیرین یکی از اصلی‌ترین  ترکیبات به کار رفته در صابون ابرو است؛ نوعی چربی مشتق شده از روغن‌های گیاهی است و حاوی مقدار زیادی قند است. به دلیل قدرت مرطوب کنندگی بالا در تولید محصولات آرایشی بهداشتی از گلیسیرین به صورت گسترده و فراوانی استفاده می‌شود.

وجود گلیسرین در صابون ابرو، باعث مرطوب شدن تارهای ابروی شما می‌شود و از آنها در برابر خشکی و بدحالتی محافظت می‌کند. همچین ظاهری براق و جذاب را به تار ابروهای شما می‌بخشد. به علاوه، قند موجود در گلیسیرین، حالت پذیری ابروها را افزایش می‌دهد و باعث ماندگاری بالای صابون ابرو روی تار ابروهای شما می‌شود.

 

آیا صابون ابرو باعث ریزش ابرو میشود؟

به طور کلی نتیجه نهایی استفاده از محصولاتی که برای لیفت ابرو کاربرد دارند، ابروهای پرپشت و کرکی است که آراستگی خود را در تمام طول روز حفظ می‌کنند. انواع مختلف محصولات قادرند ابروهای‌تان را منظم کنند؛ اما هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و بعضا ممکن است باعث ریزش ابروها شوند. این محصولات عبارتند از: ژل ابرو، ریمل ابرو و البته صابون ابرو.

اما با وجود این همه تنوع در این گونه محصولاتی که زیبایی ابروها را دوچندان می‌کنند، ممکن است تشخیص و خرید بهترین محصول سخت باشد. درفرمولاسیون ریمل‌های ابرو رنگدانه وجود دارند و بنابراین گزینه بهتری برای کسانی است که می‌خواهند فضای خالی ابروهای‌شان را پر کنند. اما میزان رنگدانه در ژل ابرو کمتر و در صابون ابرو صفر است؛ از این رو این محصولات برای ابروهای پرپشت بدون فضای خالی مناسب‌تر هستند 

 

نکاتی که هنگام خرید صابون ابرو باید در نظر داشته باشید

شفافیت صابون ابرو

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که چند ساعت بعد از استفاده صابون ابرو، متوجه وجود لکه‌های سفید روی تار ابروهای خود شده باشید. این معضل ارتباط مستقیمی با شفافیت و در نتیجه مرغوبیت صابون ابروی شما دارد.

از این رو، یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب و خرید صابون ابرو، میزان شفافیت آن است. صابون‌های ابرو با توجه به میزان کیفیت‌شان، شفافیت متفاوتی دارند و از مواد اولیه مرغوب‌تری تولید شده‌‌اند.

 

به PH صابون ابرو توجه کنید

برای خرید صابون ابرو، توصیه می‌شود محصولی را انتخاب کنید که PH ملایمی داشته باشد. استفاده از صابون ابروهایی که PH افراطی دارد، ممکن است در وهله اول باعث افزایش حالت پذیری ابروها و ماندگاری صابون ابرو شود. اما بعد از مدتی روی سلامت پوست و موهای ابرو تاثیر می‌گذارند؛ با استفاده از چنین محصولاتی، ممکن است با حساسیت‌های پوستی و ریزش ابرو روبرو شوید.

 

لیست مواد تشکیل دهنده محصول را چک کنید

برخی از صابون‌های ابرو، در فرمولاسیون خود حاوی مواد حساسیت زایی مانند عصاره فندق جادوگر، منتول و پارابن هستند. دکتر یداو، متخصص پوست و زیبایی توصیه می‌کند برای پیشگیری و به حداقل رساندن مشکلات احتمالی، از انتخاب چنین محصولاتی خودداری کنید.

 

تست پچ را فراموش نکنید

صابون ابروها ممکن است حاوی مواد شیمیای آلرژیک و حساسیت زا باشند. بنابراین، اگر سابقه حساسیت و آلرژی دارید، توصیه می‌شود قبل از استفاده صابون ابرو تست پچ انجام دهید.

برای انجام تست پچ، ابتدا ناحیه کوچکی از پوستتان را در نظر بگیرید.

سپس مقداری از صابون ابرو را روی ناحیه مورد نظر بمالید.

30 تا 45 دقیقه صبر کنید.

اگر نشانی از التهاب، راش پوستی یا دیگر علائم حساسیت نمایان نشد، با خیال راحت از محصول مورد نظرتان استفاده کنید.

 

انواع صابون ابرو

با توجه به استقبال گسترده مردم از صابون ابرو به عنوان یکی از جدیدترین محصولات آرایشی، بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده لوازم آرایشی اقدام به تولید صابون ابرو در انواع مختلف و با کیفیت‌های متفاوت کرده‌اند.

در میان انواع صابون ابرو، با توجه به نظرات کارشناسان و میزان رضایت خریداران، مارک‌های مک، لورآل و بکا جز بهترین برندهای تولید کننده این محصول به حساب می‌آیند. 

 

صابون ابرو ANASTASIA

برند لاکچری آناستازیا، یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم آرایشی در دنیا به شمار می‌آید. این برند، در مقایسه با دیگر محصولات مشابه، مقدار کمتری از صابون ابرو را در هر ظرف به خریداران ارائه می‌دهد، اما با توجه به کیفیت بسیار عالی این محصول، این مسئله کاملا قابل چشم پوشی است.

صابون ابروی آناستازیا، ماندگاری طولانی و 24 ساعته دارد و می‌توانید از حفظ حالت ابروهای خود در طول روز اطمینان حاصل نمایید. همچنین، فرمولاسیون  این محصول، بدون چربی و بر پایه آب است و نیازی به مرطوب کردن براش ندارد.

 


صابون ابروی بکا

این صابون ابرو، محصولی ایرانی است که تحت لیسانس برند ایتالیایی بکا تولید می‌شود. این محصول با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود می‌تواند انتخابی اقتصادی و باکیفیت برای لیفت کردن روزانه ابروهایتان باشد.

صابون ابرو بکا، در فرمولاسیون خود حاوی عصاره گیاهی و تقویت کننده رزماری است و علاوه بر تقویت و تحریک رشد ابروها، از ریزش آنها جلوگیری می‌نماید. این محصول، ماندگاری بالایی دارد و باعث ایجاد لکه‌های سفید روی ابروهایتان نمی‌شود.

 

آموزش طرز استفاده از صابون ابرو

استفاده از صابون ابرو در وهله اول ممکن است کار بسیار ساده‌ای به نظر برسد. اما برخی تکنیک‌ها و راهکارهای حرفه‌ای وجود دارد، که استفاده از آنها می‌تواند زیبایی دو چندانی به ابروهای شما هدیه دهد. برای استفاده صحیح از صابون ابرو و آشنایی با ترفندهای حرفه‌ای آن، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

 

پیش از استفاده صابون ابرو، پوستتان را بشویید

برای شروع، لازم است پوست و ابروی خود را با استفاده از شوینده ملایمی بشویید و از تمیز بودن این ناحیه اطمینان حاصل کنید. وجود چربی و آلودگی روی تار ابروها و پوست این ناحیه، می‌تواند ماندگاری صابون ابرو و حالت پذیری تار ابروهای شما را کاهش دهد.یکی از بهترین شوینده های صورت صابون آرایشی بهداشتی شکوه حاوی روغن شترمرغ است که قبل از استفاده از صابون ابرو بهتر است با این صابون صورت را بشویید .

همچنین توجه داشته باشید که ناحیه ابرو، باید عاری از هرگونه لوازم آرایشی باشد. وجود مواد آرایشی مثل کرم پودر، پنکیک، مداد و سایه ابرو و ...، باعث کاهش حالت پذیری و میزان لیفت ابروهای شما می‌شود.

 

برس مناسبی انتخاب کنید

بیشتر صابون ابروهای موجود در بازار، برس مخصوصی با خود به همراه دارند. اما در برخی از موارد این برس ممکن است از کیفیت خوبی برخوردار نباشد؛ در این صورت توصیه می‌شود، برس ابروی باکیفیت و مناسبی برای استفاده از صابون ابروی خود تهیه کنید.

 

 

برس ابروی مناسب، باید به اندازه کافی نرم باشد. دقت کنید که استفاده از برس‌های خشک، باعث کاهش حالت پذیری و افزایش ریزش ابروهای شما می‌شود. همچنین، فاصله مناسب موهای برس نیز نقش مهمی در مرتب کردن و لیفت کردن ابروهای شما دارد. بنابراین، اگر بعد از استفاده صابون ابرو احساس کردید، تارهای ابرو به خوبی مرتب نشده‌اند، توصیه می‌شود برس ابروی دیگری تهیه کنید.

براش آرایشی آرت دکو، محصولی مناسب و باکیفیت برای حالت دادن مژه و ابروهای شما است. این براش، موهای بسیار نرمی دارد و از انعطاف مناسبی نیز برخوردار است .

فرم دیدگاه کاربران
  • نام و نام خانوادگی
  • توضیحات:
  • کدامنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....